שלום רב בזמנו הורי העבירו לי את הבעלות על דירתם במלואה, כחלק מתהליך חלוקת ירושה בחיים, תוך הצבת התנאי שכל עוד הם בחיים לא אוכל למוכרה, להשכירה או "להנות" ממנה בכל צורה אחרת. כיום ברצוני לקנות דירה אך מכיוון ששמי רשום בטאבו על דירה זו לכאורה אני במצב של רוכשת דירה שניה. האם אכן הוא המצב? כלומר האם אחויב למשל במס רכישה על דירה שניה למרות שאינני באמת "נהנית" כרגע מבעלות על דירה? בנוסף, אם ארצה האם אוכל לשעבד את הדירה שעל שמי על מנת לממן רכישת דירה נוספת? האם על הורי לחתום על שעבוד זה? תודה
כן.
את בעלת דירה ולכן תשלמי מס רכישה מלא.
בכל הנוגע לשיעבוד, גם שם התשובה חיובית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום עמיעד. בעת רכישת מחסן יש להתחשב במועד הרכישה ומהות הרכישה. אם המחסן נרכש בתקופה של עד שנה ממועד רכישת הדירה, ניתן להחשיב אותו לחלק מהדירה ולשלם על פי מדרגות מס של דירה. אם עברה יותר משנה...
המשך תשובה