שלום, האם הסכם שיתוף מהווה מימוש זכויות לצורך היטל השבחה? אשמח לפירוט. תודה.
הכל תלוי בטיב המילוי. אם מדובר בהסכם הכולל תשלומי איזון והעברת זכויות אז הוא ייחשב כמימוש ויחייב תשלום היטל השבחה, מאידך אם מדובר בהסכם שיתוף שכל כולו תחימה והגדרה בלבד - אזי אין מדובר במימוש לעניין היטל השבחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב מור. המס אינו נדחה - הוא מוקפא. מה שקורה בפרקטיקה זה שאתם תשלמו את סכום המס שאינו במחלוקת, והיתרה תיוותר עד למועד בו תמכרו את הדירה שהתחייבתם למכור. עד אז - מס הרכישה ישא ריבית והצמדה...
המשך תשובה