היי קניתי דירה להשקעה, החוזה נחתם בתאריך 29/6, הוצאתי שובר תשלום ברשות המיסים ע"ס 8% מערך הדירה. ב-29/7 ירד מס הרכישה ל-5%, עדיין השובר לא שולם לרשות המיסים. השאלה שלי היא האם יש לי אפשרות לשלם מס רכישה מופחת? (כלומר לבטל את השובר ולהוציא חדש) או שאני חייב לשלם את המס לפי 8% בגלל שמועד חתימת החוזה הוא הקובע?
מועד חתימת החוזה הוא המועד הקובע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גדי. הכלל המשפטי החשוב ביותר הוא שתכנון עושים מראש. אם אתה מתכנן לחסוך במס, עלייך לעשות זאת עוד בטרם חתימת ההסכם, ולערוך את ההסכם בצורה שתאפשר לך לשלוט על הנכס הנמכר, ותוך שמירה על זכויותיה...
המשך תשובה