רכשתי נכס מסחרי לפני כשנתיים הארנונה בסיווג ע1 -עסקים אחרים.הסתבר שהנכס סובל וסבל מרטיבות נוראה.קילפתי את כל הטיח בקירות עד היסוד כיוון שהקירות התפוררו.וטיפלתי בנכס.לאחר מכן החלו לעלות כתמים בריצוף ואבקת קמח שמעידים על רטיבות קשה מתחת לריצוף.בקשתי פטור בגין נכס בלתי ראוי למגורים. דבר נוסף-יש גלריה על רלסים גובה הגלריה כ-170 וקיר תומך אחד מוריד את הגובה לכדי 150 סמ. הם קבעו לי תוספת בגין הגלריה של כ-35 מ"ר
לא ראיתי שאלה - אז בהצלחה !
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. השאלה לא ברורה - מס הרכישה היה צריך להיות שולם לפני 15 שנים. אם תבוצע העברה היום - יש לבחון את המקרה בהתאם לנתוניו הספציפיים - ובהחלט ניתן יהיה לחסוך לא מעט מיסים. בברכה, עו"ד אושר...
המשך תשובה