שלום רב אני אחד מ 10 יורשים של דירה שנמכרה בסך 5 מליון ש"ח ועדין לא חושב מס השבח הכנסתי החודשית היחידה מגימלה ב10 השנים האחרונות הינה 6600 ש"ח . האם אני זכאי להנחה במס שבח ? האם עלי לטפל בכך לפני קביעת השומה או שאפשר גם אחריה ? מה עלי לעשות? תודה רבה
כדאי לך להיעזר בשירותיו של עו"ד הבקיא במיסוי מקרקעין בהקדם שידאג לאינטרסים שלך על מנת שכבר בעת הדיווח תוגש שומת העצמית המבוססת על הנתונים שלך במטרה להקטין את שיעור המס בו תחוייב עד למינימום...למשל משרדנו :)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ניסים ניקי ממון שלום רב. כן, אתה חייב לדווח על הכנסה זו בטופס 101. השכירות נחשבת להכנסה ממקרקעין (סעיף 1 לפקודת מס הכנסה) ללא קשר לזהות השוכר - בין אם פרטי או חברה. העובדה שהחברה משלמת במקום העובד ...
המשך תשובה