שלום,אחי ואני ירשנו דירה בלעדית של אימי ז"ל לפני שנתיים וחצי שווה בשווה.במידה ואחד מאיתנו מעוניין לרכוש את הנכס במלואו מהאח השני האם חל על פעולה זו מס כלשהו מצד הקונה והמוכר?
חסרים נתונים - הדבר מצריך בדיקה לאורה יש לבחור בחלופה הטובה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב מירי. בחוק מיסוי מקרקעין קיימת הוראה שאם עומדים בכל התנאים בה אזי הדירה שירשת יכולה להימכר בפטור ממס שבח. יחד עם זאת יש לבחון את הזכויות שהועברו וכן את סדר המכירות והרכישה על מנת להימנע ...
המשך תשובה