שלום רב, רכשתי קרקע לבנייה עצמית ואני רוצה למלא שומה עצמית למס רכישה. השאלה היא האם אני צריך לשלם מס רכישה רק על רכיב הקרקע או שגם על הוצאות הפיתוח? בברכה, אייל
אם אינך עו"ד או רו"ח מוטב שתיעזר באחד בצורה מסודרת. איננו נותנים ייעוץ ספציפי במילוי דיווחים לרשות המיסים אלא כחלק מטיפול בעסקה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. הענקת אופציה שלא בתנאים הקבועים בחוק מהווה עסקה לכל דבר ועניין. לא ניתן להעניק אופציה שלא עומדת בתנאים מבלי לחוב במס רכישה / מס שבח. יחד עם זאת ניתן לפתור זאת באמצעות פעולות אחרות. ...
המשך תשובה