הגשתי שומה במועד לאחר רכישת דירה הצהרתי כי אני עולה חדשה. שילמתי את מס הרכישה לפי הדיווח. מיסוי מקרקעין טענו שיש יתרה לתשלום, עו"ד שלי הגיש בקשה לתיקון שומה לחישוב דירת יחידה. אחרי שנה עוה"ד אמר שלא התקבל התיקון ואני צריכה להשלים את המס בתוספת הצמדה וריבית. אפשר לבטל ריבית והצמדה ואיך עושים זאת ? תודה.
זו בדיוק עבודתו של עורך הדין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב עמרם. השאלה לא ברורה - אם כל אחד קונה דירה אחת - אז השאלה האם יש להם דירות נוספות או לא. אם כל אחד קונה שליש - לא. בברכה, עו"ד אושר אלקיים...
המשך תשובה