שלום, אני גר בבית שקיבלתי בירושה מסבי והוא על שמי,הבית הינו 2 יחידות אחת מעל השניה ובנוי כ2 בתים נפרדים עם כניסות שונות. כאשר אחי גר מעליי. כיום מעוניין אני להפריד את הבתים,כך שהבית העליון יהיה על שמו של אחי והתחתון על שמי. נתקלתי בקשיים רבים,היות והבית הצמוד אליי של השכנה,הינו בית היושב על אותה חלקה. ובגלל שבעלה לא השאיר צו ירושה,והבית שייך לה ולילדיה, עו"ד שלי טוען שאנחנו צריכים להחתים אותם שהם מוותרים על החלק שלהם על הבית או שמפיקים צו ירושה חדש שכל הילדים והאישה חתומים. האם כך הדבר???נשמע לי תמוה ביותר!!!כיצד אני קשור לשכנים שלי???ולןמה שמישהו יחתום לי על טפסים מסוג זה???
כיוון שמדובר בבית שבו שתי יחידות ואתה מכקש להפכו לבית בן 3 יחידות יש צורך לבצע פעולה הנקראת תיקון צו רישום בית משותף ולצורך ביצועה דרושה הסכמת כל בעלי הזכויות בבנין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. במקרה של מכירת דירה לאח - יחול מס רכישה בהתאם למספר הדירות שבבעלות האח. במקרה בו אין לאח דירות - המס שיחול הוא לפי מדרגה יחידה. יחד עם זאת, באמצעות תכנון נכון - ניתן לחסוך לא מעט כס...
המשך תשובה