ש לי 2 דירות מלפני הנישואין. אני ואשתי רוצים לרכוש דירה נוספת להשקעה שתרשם על שנינו באופן שווה. האם נוכל לשלם מס רכישה רק על החלק שלי כי מבחינתה מדובר בדירה ראשונה שתהיה רשומה על שמה (50%). תודה.
תלוי בשווי הדירה שתרכשו - דבר אחד ברור והוא שאתה תחויב ב - 8% מהשקל הראשון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב מור. המס אינו נדחה - הוא מוקפא. מה שקורה בפרקטיקה זה שאתם תשלמו את סכום המס שאינו במחלוקת, והיתרה תיוותר עד למועד בו תמכרו את הדירה שהתחייבתם למכור. עד אז - מס הרכישה ישא ריבית והצמדה...
המשך תשובה