שלום רב, ברשותי מס' דירות ואפשרות לשימוש בפטור אישי (לא מכרתי דירה בארבע השנים האחרונות) שאלתי היא: האם במידה ואשתמש בעת מכירת דירה בפטור מכוח השעה עד סוף שנת 2012 , אהיה עדיין רשאי להשתמש באותו הפטור האישי שברשותי בעת מכירת דירה נוספת נניח באמצע שנת 2013?
ב2013,עפ"י המצב החוקי כיום,יהיה עליך להמתין 8 שנים מאז הפטור האחרון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. על פי הנתונים שצוינו אחותך, ככל הנראה, תהא זכאית לפטור ממס שבח בעת מכירת הדירה. יחד עם זאת יש לוודא זאת באמצעות בדיקה פרטנית. מוזמנת לפנות למשרדנו ונשמח לסייע בבדיקת המקרה. בהצלחה...
המשך תשובה