שלום רב, ברשותי מס' דירות ואפשרות לשימוש בפטור אישי (לא מכרתי דירה בארבע השנים האחרונות) שאלתי היא: האם במידה ואשתמש בעת מכירת דירה בפטור מכוח השעה עד סוף שנת 2012 , אהיה עדיין רשאי להשתמש באותו הפטור האישי שברשותי בעת מכירת דירה נוספת נניח באמצע שנת 2013?
ב2013,עפ"י המצב החוקי כיום,יהיה עליך להמתין 8 שנים מאז הפטור האחרון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

טלי שלום. התשובה העקרונית היא שעדיף למכור את הדירה הישנה - בכפוף לבדיקת היקף מס השבח בשתי הדירות! וזאת מכמה סיבות: 1. על הדירה הישנה חל פטור מס שבח ליניארי עד לשנת 2014. 2. על הדירה הישנה אין פ...
המשך תשובה