שלום רב, אני נשוי לאישה בעלת דירה (הדירה בה אנו גרים היום) הרשומה על שמה מתקופה אשר קדמה לנשואין שלנו. יש רישום של בעלות על 1/12 (8.3%) מדירה אחרת אשר הוריש לי אבי. שאלתי : באם אני רוכש דירה אשר תרשם על שמי בלבד אצטרך לשלם מס רכישה בהתאם לקריטריונים של דירה ראשונה או בהתאם לקריטריונים של דירה שנייה? תודה על תשובתכם מראש.
זה תלוי, התשובה חיובית אם יש בינכם הסכם ממון טרום נישואין והפרדה רכושית בפועל. אם אין, התשובה שלילית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. לצערי הרב, רמ"י ידועים בקרב עורכי הדין במתן השירות "היעיל" שלהם, ואתם חייבים אותם בשביל לרשום את הדירה על שמך. במקרים כאלה - חשוב לבחור בעורך דין שיש לו ניסיון ספציפי עם רמ"י - הרבה מאו...
המשך תשובה