אני ואחי אחיינים של דודתנו ,אישה ערירית שהיתה נכה והיה לה פטור ממס הכנסה בגין נכות . לי ולאחי יש דירת מגורים 1 משלנו . לי אחת ולו אחת. האישה הורישה לנו את דירתה האחת והיחידה במסגרת צוואה בכתב. האם יש לנו פטור ממס שבח?
ירושה לא ממוסת - כך שעל עצם הירושה לא תמוסו אם תמכרו את הדירה לצד ג' זו כבר שאלה אחרת שבנתוני קרבתכם מצריכה בדיקה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היורש שלום. אין מספיק נתונים כדי לענות על השאלות. צריך לבחון את מצבת הנכסים של המוריש, של היורש ותשלומי איזון. אתה מוזמן לפנות עם הפרטים הנוספים בפנייה אישית אלינו ונשמח לסייע אושר אלקיים עו"...
המשך תשובה