שלום אני נכה, ורכשנו דירה לפני כ6 שנים. מימשתי את זכותי לקבל הנחה במס רכישה ושילמתי רק 0.5 אחוז. קנינו שתי דירות קטנות וחיברנו אותן. כך שבעצם נחשב שמימשתי את ההטבה פעמיים. אנו חושבים לקנות דירה נוספת להשקעה וברצוני לשאול, האם אפשר לשלם את מס הרכישה על אחת הדירות הקטנות שרכשתי בשיעור הרגיל. ואז לקבל את ההטבה של חצי אחוז לנכה על הדירה החדשה שנקנה? תודה רבה
אם מימשת פעמיים את ההטבה - אז לא תוכל לממשה שוב כיוון שהיא ניתנת פעמיים לכל החיים. תבדוק במיסוי מקרקעין האם מבחינתם מימשת את ההטבה פעם אחת או פעמיים...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עמי שלום. במקרה בו שילמת את מס הרכישה "ליתר ביטחון" ואז מכרת את הדירה, אתה תקבל את כספך חזרה יחד עם הצמדה וריבית של 4% לשנה. אחלה קופת חיסכון! אם תשלם לאחר 18 חודשים - אתה תשלם עם הריביות והה...
המשך תשובה