שלום. הייתי יורשת בבית ההורים שלי עם 25% מהבית.הבית נמכר. בפועל לא קיבלתי כסף. עכשיו אני רוצה לקנות בית פעם ראשונה. האם אני צריכה לשלם מס רכישה ?
על בסיס הנתונים שציינת - תוכלי ליהנות מפטור ממס רכישה עד לשווי של 1.6 מיליון אם תרכשי דירה בשווי גבוה יותר תחוייבי במס רכישה יחסי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משה שלום רב. במקרה בו אתה לא מוצא "קצה חוט" מומלץ לנסות להתחיל מהתחלה. תחפש בבית שלך או של מי שמכרת. תפנה לעורך הדין שייצג אותך (תזכור למי נתת את המספר שלו פעם). אם אתה לא מוצא - מומלץ לפנות ...
המשך תשובה