שלום. הייתי יורשת בבית ההורים שלי עם 25% מהבית.הבית נמכר. בפועל לא קיבלתי כסף. עכשיו אני רוצה לקנות בית פעם ראשונה. האם אני צריכה לשלם מס רכישה ?
על בסיס הנתונים שציינת - תוכלי ליהנות מפטור ממס רכישה עד לשווי של 1.6 מיליון אם תרכשי דירה בשווי גבוה יותר תחוייבי במס רכישה יחסי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דנה שלום רב במקרה של השכרה ושכירות - יש פטור עד 7,000 ש"ח ומעל חל מס בגין דמי השכירות. המס שאמור לחול הוא שולי ולא גבוה. בנוגע להעברת חלק מדירה במתנה, יש לבחון את מהות ההעברה והאם רצוי וניתן להע...
המשך תשובה