שלום אני קניתי דירה בשנת 1994 ומתגורר בה . לפני שנתיים קניתי דירה חדשה ועוד לא קיבלתי טופס 4. אני רוצה למכור את הדירה ראשונה תוך 18 חודשים מיום קבלת טופס 4 לדירה חדשה. אם אני פטור ממס שבח? תודה
מרגע קבלת המפתח יעמדו לרשותך 12 חודשים למכור בפטור את הדירה ההישנה שלך. (בתנאי שכך דיווחת בעת הרכישה של הדירה החדשה)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ניצן מה שלומך? יש מספר דרכים לחסוך במס רכישה: 1. דירה חליפית - אם תתחייב למכור את דירתך הקיימת תוך 24 חודשים (או 12 ממועד המסירה אם תקנה דירה מקבלן) תהיה זכאי למדרגות מס של דירה יחידה. 2. ...
המשך תשובה