שלום- כבר נענינו על ידך בדבר מיסים. לרכישת זכות קרקע מינהלית. אך אם אדם טוען שרכש בתמורה זכות לקרקעות מינהל ב 2008 והוא כלל לא שילם מס בזמנו לא עשו העברה בהסכם מכר אלא רק קיבל פתק קטן מהמוכרת.. האם יש לו סיכוי - 1- לקבל לרשותו את הקרקעות 2- העןבדה שלא שילם מס מ 2008 בעת ה"קניה" האם יחויב בריבית הצמדה וכו? 3- מה הסיכוי? תודה רבה זוהר
זה יהיה לא מקצועי ולא אחראי להשיב ללא בחינת המסמכים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דנה שלום רב. בירושה, דמי הרכישה הם הסכום שבו אמך רכשה את הזכות, ובמקרים מסוימים, היורש יכול להנות מפטור מלא ממס שבח! לפי הנתונים שלך, אם השווי בעת הפטירה לפני 8 חודשים היה כ-2.5-2.6 מיליון שקל, הש...
המשך תשובה