שלום רב כיצד מדווחים למס הכנסה, איזה טופס איזה קודים על פריסת שבח ריאלי. האם אני אקבל שומות חדשות בגין אותן שנים שאליהם יתווסף החלק היחסי של השבח? איפה אראה את הסכום לתשלום?? או ההחזר עקב מקדמה ששילמתי?? תודה
הדיווח נעשה בטופס המש"ח המוגש למס שבח
בשנה הבאה בדו"ח השנתי תצרף את רווח ההון בגין המכירה
הסכום לתשלום במס הכנסה יופיע בשומה שתקבל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רפי היקר שלום רב. שאלה מעניינת ומורכבת שנוגעת לצומת שבין דיני הירושה, חוק הנאמנויות וחוק מיסוי מקרקעין. בגדול, הורשה אינה מכירה לעניין מס שבח ומס רכישה – זה נקודת ההתחלה. אבל המבנה שתיארת מוסיף ...
המשך תשובה