אנחנו 2 אחים שירשנו מהורינו ,דירה +כסף מזומן(יותר משווי הדירה) אחד היורשים מעונין לרכוש את הדירה מחלקו בעזבון , אך הכסף המזומן כבר חולק בין היורשים לפני כ-3 חודשים. האם זה שיקנה את החלק שלו בדירה יצטרך לשלם מיסים. ברשותו דירה נוספת.
תוכלו להגיש לטאבו הסכם יורשים לפי סעיף 110 לחוק הירושה ולא יחולו מיסים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. הנושא אינו מתאים לפורום מיסוי מקרקעין. מומלץ לבדוק את הנושא בפורום קניית דירה מקבלן. בהצלחה עו"ד אושר אלקיים...
המשך תשובה