היי אירית שלום רב, האם תושבת הארץ אשר נשואה לתושב חוץ, יכולה לרכוש דירה ולרשום את הדירה על שמה בלבד? לצורך פטור מס הרכישה? יצוין כי לבעל אין דירות נוספות לא בארץ ולא בעולם.
סביר להניח שרשות המיסים תתיחס אליכם באופן דיפרנציאלי כלומר את עפ"י נתונייך ובעלך עפ"י נתוניו - לרישום על שמך בלבד בעת שאתם נשואים אין משמעות ורואים בכם תא משפחתי אחד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום. הפטור הוא למס רכישה ב-0.5%. לא ניתן לדעת אם ניתן לקבל את הפטור נכה בלי לבחון את המקרה עצמו אושר אלקיים עו"ד...
המשך תשובה