רכשתי דירה בבנייה לפני כ 4 שנים. בינתיים נשארתי נכה 100% וחולה ריאליזם. אם אני רוצה עכשיו למכור את הדירה בשווי ריאלי האם יש הנחה או פטור של מס שבח. כדאי לציין שזו דירה יחידה בעלות תודה מראש
אם זו דירתך היחידה אתה פטור ממס שבח ללא שום קשר להיותך נכה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גדי. הכלל המשפטי החשוב ביותר הוא שתכנון עושים מראש. אם אתה מתכנן לחסוך במס, עלייך לעשות זאת עוד בטרם חתימת ההסכם, ולערוך את ההסכם בצורה שתאפשר לך לשלוט על הנכס הנמכר, ותוך שמירה על זכויותיה...
המשך תשובה