שלום רציתי בבקשה לדעת האם אימי ואבי צריכים לשלם מס שבח על הדירה רשומה עליהם,אימי קיבלה בירושה דירה שרשומה על שמה אז אם הם מוכרים את הבית המשותף שלהם יהיה מס שבח..הם גרושים כדרך אגב.. תודה.
תיאור העובדות מבולבל ומאוד לא מסודר ולא מאפשר מתן מענה הולם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דורון שלום רב אין הטבה במס רכישה בעת רכישת נכס באזור העימות. יחד עם זאת עשויים להיות הקלות במיסוי עירוני - ממליץ לבחון את הנושא שם. בברכה, עו"ד אושר אלקיים...
המשך תשובה