אהלן. אני נכה צה"ל ממלחמת לבנון השנייה. לאחרונה התחתנתי ואני שוקל לרכוש בית. האם יש הנחות לנכי צה"ל במיסוי מקרקעין? איפה אפשר למצוא מידע בנושא?
נכה צ.ה.ל בשיעור 19 % ומעלה ישלם מס רכישה בשיעור 0.5%
ניתן לנצל הנחה זאת פעמים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אריק שלום במקרה שלך צריך להבין אם מדובר במתנה בעודך בחיים או בהורשה לאחר לכתך. מדובר בשני מקרים שונים לגמרי. חבות המס שתחול עליהם עשויה להיות פטורה, אבל תקופת הצינון שהם יצטרכו לחכות - שונה מ...
המשך תשובה