שלום, ברשותי שתי דירות בבניין שהולך לעבור פינוי בינוי בת"א. ידוע לכם איך מחושב מס היטל השבחה על הדירה השנייה? תודה.
במקום להתחיל לנסות לחשב את שיעורו של ההיטל מוטב לנסות להתנות את החתימה בכך שהיזם יספוג את מלוא היטל ההשבחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דני שלום את מס הרכישה יש לשלם תוך 60 ימים ממועד חתימת ההסכם. במקרים חריגים, מיסוי מקרקעין (תלוי איזה לשכה, ותלוי איזה פקיד) רשאים לאשר פריסה של החוב - תוך תשלום של הצמדה וריביות. בדרך כלל כדא...
המשך תשובה