שלום, ברשותי קרקע חקלאית בשטח של 12 דונם אשר נרכשה בשנת 1990, הקרקע לא עברה שינוי ייעוד, ולא ביקשתי עבורה אישור לשימוש חורג, הקרקע פרטית ורשומה בטאבו. ברצוני למכור את הקרקע שברשותי היום, האם אני חייב במיסים כלשהם ? אשמח לתת פרטים נוספים.. בתודה מראש, רן.
אם אתה מוכר ברווח שהוא מעבר לעליית המדד-אתה חב במס על השבח.בברכה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. יש לבחון את המקרה באופן ספציפי. התשובה העקרונית היא שעשוי להיות תשלום של מס רכישה עבור דירה שנייה (8%) במקרה של רכישת דירה להשקעה. נדרש ייעוץ פרטני לנושא. בהצלחה! עו"ד אושר אלקיי...
המשך תשובה