אני מתעתד למכור דירה שהתקבלה בירושה ב 15.9.1972. האם הסימולטור באתר רשות המיסים בו אני מכניס את הנתונים לצורך הדמיה בחישוב מס שבח מקרקעין , מחשב גם את הפחת בתנאי אינפלציה (לנכסים שנרכשו לפני 1.4.1973) - סעיף 7 בסימולטור- אוטומטית לפי הנתונים שהכנסתי או שעליי לבצע חישוב בעצמי ולהזין אותו בנוסף בסימולטור?
זו שאלה שעל רשות המיסים להשיב עליה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב מיכאל יש מספר דרכים לחשב פחת - הנפוצה ביותר היא 2% לשנה. במקרים מיוחדים בהם שווי הקרקע יקר במיוחד (למשל תל אביב או ירושלים) אפשר לבצע חישוב מיטיב שיכול לחסוך המון כסף. אם אתה עומד בפנ...
המשך תשובה