רכשנו דירה חדשה ואנחנו צפויים לקבל מפתח עוד חצי שנה. זוהי דירה יחידה שלנו. אם נמכור את הדירה עקב גירושין טרם חלוף 18 חודשים, האם נצטרך לשלם מס שבח?
שלום רב,
מדובר במקרה מאוד ספציפי שאין מקום לתת לו מענה בפורום.
את מוזמנת לפנות אלי ואבחן כיצד ניתן להגן על האינטרס שלך ולמנוע תשלום מס מיותר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. על פי הנתונים שצוינו אחותך, ככל הנראה, תהא זכאית לפטור ממס שבח בעת מכירת הדירה. יחד עם זאת יש לוודא זאת באמצעות בדיקה פרטנית. מוזמנת לפנות למשרדנו ונשמח לסייע בבדיקת המקרה. בהצלחה...
המשך תשובה