בבניית וילה עם קבלן עד מפתח כולל טופס 4. לאחר מסירה של הבית משלם כל שלב כסף כולל מדד תשואות הבנייה האם גם לאחר טופס 4 אצטרך לשלם מדד תשואות הבנייה?
שלום רב,
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך קבלת ייעוץ משפטי.
מספר הטלפון של משרדי נמצא בעמוד שלי באתר
שמעון האן משרד עורכי דין ונוטריון
משרדנו מלווה ומוביל עסקאות רבות במשק, הן מצד הרוכשים והן מצד הקונים.
תכנון מס נכון יכול להקנות פטורים והנחות בסכומים משמעותיים.
בכבוד רב,
שמעון האן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עמי שלום. במקרה בו שילמת את מס הרכישה "ליתר ביטחון" ואז מכרת את הדירה, אתה תקבל את כספך חזרה יחד עם הצמדה וריבית של 4% לשנה. אחלה קופת חיסכון! אם תשלם לאחר 18 חודשים - אתה תשלם עם הריביות והה...
המשך תשובה