שלום, השאלה היא כאשר אני פותח תיק במס הכנסה על דיווח שכירות טופס 3302 בכדי לשלם 10% שנתי על כל השכירות עד ה 30.1. 1. האם הסכום לתשלום הוא רק על הכסף שנכנס בפועל לחשבון? 2. במידה ובחוזה שכירות רשום 3,000 ובפועל מסיבה כלשהי נכנס 2,000 ש"ח הדיווח הוא על 2,000 ש"ח? 3. האם לצורך דיווח מכוון דרוש להוסיף מסמכי חשבון על מנת להראות את ההכנסות משכירות? תודה
שלום רב,
ככלל, חבות המס נגזרת מההכנסות שהתקבלו.
אין צורך לצרף מסמכים לדיווח המקוון עם זאת פקיד השומה יכול לבקש לבדוק את התחשיב ולצורך האמור מוצע לשמור את כל המסמכים המבססים את ההכנסות ואת תחשיב חבות המס
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משה שלום רב. במקרה בו אתה לא מוצא "קצה חוט" מומלץ לנסות להתחיל מהתחלה. תחפש בבית שלך או של מי שמכרת. תפנה לעורך הדין שייצג אותך (תזכור למי נתת את המספר שלו פעם). אם אתה לא מוצא - מומלץ לפנות ...
המשך תשובה