שלום, יש לי דירה שקיבלתי בירושה (ואני נשוי), אנו כעת ברכישת דירה שלנו. האם חל עליי מס רכישה של דירה שניה? אם אני רושם את אשתי על 99% מהנכס ואני 1% האם אני צריך לשלם מס רכישה כ-50% או כ1%?
שלום רב,
כדי להשיב על שאלתך נדרשים נתונים כגון: ממי התקבלה הירושה? האם זו היתה דירתו היחידה ? וכיו"ב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב גידי בהינתן שתרכשו דירה נוספת, אחוז ההחזקה המקסימלי יהיה 1/3. יחד עם זאת הנתונים יכולים להשתנות ממקרה ומומלץ להתייעץ באופן פרטני. עו"ד אושר אלקיים (כלכלן)...
המשך תשובה