היטל השבחה. אני בעלים של רבע דירה בתל אביב (קנינו פעם יחד דירה כמה שותפים) וכעת אני מוכר את הרבע שלי. סביר להניח שיהיה קצת היטל השבחה, השאלה שלי האם אני אצטרך לשלם אותו למרות שזה רבע דירה ? האם אשלם רק רבע מההשבחה? איך זהו עובד עם רבע דירה ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום עמיעד. בעת רכישת מחסן יש להתחשב במועד הרכישה ומהות הרכישה. אם המחסן נרכש בתקופה של עד שנה ממועד רכישת הדירה, ניתן להחשיב אותו לחלק מהדירה ולשלם על פי מדרגות מס של דירה. אם עברה יותר משנה...
המשך תשובה