היטל השבחה. אני בעלים של רבע דירה בתל אביב (קנינו פעם יחד דירה כמה שותפים) וכעת אני מוכר את הרבע שלי. סביר להניח שיהיה קצת היטל השבחה, השאלה שלי האם אני אצטרך לשלם אותו למרות שזה רבע דירה ? האם אשלם רק רבע מההשבחה? איך זהו עובד עם רבע דירה ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב דוד. במקרה שציינת ניתן יהיה להעביר את הדירה לבת ללא תמורה (ובתנאים שקיימים בחוק ובחוזרי מיסוי מקרקעין), ויום למחרת למכור את הדירה שנותרה בפטור ממס שבח. יחד עם זאת - סמיכות זמנים בין העבר...
המשך תשובה