אבי בגיל 88, הדירה שהוא גר בה עם אימי רשומה על שמו בלבד. אנו רוצים להימנע מבעיות לאחר שילך לעולמו אם אימי תישאר אחריו.חשבנו בדרך של צוואה. האם זה נכון לעשות ? אם אבי יחתום על תצהיר להעברה ללא תמורה חצי לאימי ואז שניהם יהיו רשומים האם יש מס?
כיוון שמדובר בדירת מגוריהם אביך יכול להעבירה בשלמות ע"ש אמך מבלי לשלם מס
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום עדי. שאלות מהסוג הזה רצוי לשאול בפורום של דיני ירושה וצוואות. לעניין המיסוי - הורשה אינה מהווה עסקה במקרקעין. במקרה בו מעבירים את הדירה לאחר הפטירה - מדובר בעסקה המחייבת במס ודיווח. בברכ...
המשך תשובה