שלום. אני רווק ויש בבעלותי דירה. אני עומד להתחתן, שאלתי אם אחרי הנישואין אני יקנה עוד דירה וירשום אותה רק על אישתי האם אצתרך לשלם מס רכישה או שזה דירה ראשונה.
אחרי החתונה אתה ואשתך יחידה משפטית אחת ולכן תהא זאת דירה שנייה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אריק שלום במקרה שלך צריך להבין אם מדובר במתנה בעודך בחיים או בהורשה לאחר לכתך. מדובר בשני מקרים שונים לגמרי. חבות המס שתחול עליהם עשויה להיות פטורה, אבל תקופת הצינון שהם יצטרכו לחכות - שונה מ...
המשך תשובה