אני מעוניין לקנות לביתי בית היא נשואה ולבעלה יש בית על שמו אך היא לא רשומה על הבית הזה כעיקרון אין לה נכס. השאלה שלי האם היא מחוייבת במס רכישה.
השאלה אם הנכס נרכש לפני נישואיהם או לאחר מכן והאם יש הפרדה רכושית מוחלטת (חשבונות נפרדים הסכם ממון וכיוב') - שאלתך רצינית מכדי להשיב עליה באופן מקיף במסגרת פורום זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נדיר שלום רב. במקרה שלך ניתן לקזז באופן משמעותי את מס השבח! (כמעט) כל הוצאה שהוצאה עם השבחת המושכר ניתן לקזז כנגד המס. הנה רשימה של הניכויים שניתן לנכות: הוצאות שהוצאו לצורך שיפוץ הנכס – כך ל...
המשך תשובה