שלום יש לי שאלה , רכשתי דירה מקבלן לפני יותר משלוש שנים רק לפני שישה חודשים קיבלו טופס 4 ונכנסתי להתגורר בדירה בנוסף הקבלן איחר במסירת הדירה. ברצוני למכור את הדירה האם אני צריכה לשלם מס שבח ? ברצוני לציין שאין בבעלותי עוד דירה ומעולם לא החזקתי בבעלותי יותר מדירה אחת.
יפית שלום
התנאי לקבלת פטור ממס שבח הוא מגורים בדירה 18 חודשים לפחות לפני מכירתה.
אם לא התגוררת בדירה 18 חודשים, תהיי מחוייבת במס לינארי.
בברכה
אירית ינקוביץ, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. במקרה שאותו אתה מציין אתה עלול למצוא את עצמך בבעיות קשות מבחינת היבטי מס. במקרה בו התחייבת למכור את דירתך, עלייך למכור את מלוא זכויותייך בדירה הראשונה. נתקלנו במקרים דומים בהם אנשים ...
המשך תשובה