אני בעלי ואבי קונים דירה יחד, אבי בעל כ 50% (הון עצמי) ואנחנו כ 50% (משכנתא). האם מחוייבים במס רכישה? תודה רבה.
תלוי בנכסים אחרים שבבעלות כל אחד מכם, האם אתם ממוסים יחד או לחוד כבני זוג, האם יש לכם הסכם ממון?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שמואל. אם הנך הבעלים של המגרש, עלייך לבחון הרבה יותר מאשר את מס השבח הצפוי, שכן במקרים מסוימים עשוי לחול חובת מע"מ על העסקה, לרבות מס יסף. אנו ממליצים לפנות למשרד עורכי דין שילווה אותך בעסק...
המשך תשובה