אני אזרח אמריקאי המתגורר כאן בארץ כתייר, אני כרגע רוצה לקנות נכס בארה"ב האם אצטרך לשלם איזושהוא מיסים פה בארץ ואיזה הטבות אפסיד בגלל זה. ואולי שווה לי לעשות אזרחות ישראלית לפני שאני קונה?
לא תשלם בארץ כל מס אם יש לך נכסים בארה"ב ואתה אזרח אמריקאי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב מור. המס אינו נדחה - הוא מוקפא. מה שקורה בפרקטיקה זה שאתם תשלמו את סכום המס שאינו במחלוקת, והיתרה תיוותר עד למועד בו תמכרו את הדירה שהתחייבתם למכור. עד אז - מס הרכישה ישא ריבית והצמדה...
המשך תשובה