אני אזרח אמריקאי המתגורר כאן בארץ כתייר, אני כרגע רוצה לקנות נכס בארה"ב האם אצטרך לשלם איזושהוא מיסים פה בארץ ואיזה הטבות אפסיד בגלל זה. ואולי שווה לי לעשות אזרחות ישראלית לפני שאני קונה?
לא תשלם בארץ כל מס אם יש לך נכסים בארה"ב ואתה אזרח אמריקאי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מיכאל שלום רב העברת דירה במתנה היא מעשה אישי במסגרתו הורה מעניק לילד שלו דירה במתנה. בעת ההעברה יש מספר חוקים שחלים, בינהם חוק מיסוי מקרקעין, חוק יחסי ממון, חוק המתנה ועוד. יש הרבה שיקולים שצ...
המשך תשובה