שלום, ברצוני למכור נכס בפטור "הוראת השעה" (שמסתיים בסוף השנה) האם שימוש בפטור זה יאפשר לי למכור בשנה הבאה נכס בפטור שנקרא 49 ב 1 "פטור 4 שנים" ? תודה.
אם לא מדובר בדירה יחידה יהיה עליך להמתין 4 שנים עד הפטור הבא בתקווה שהממשלה לא תצליח בנסיונה החוזר להעלות את התקופה ל-8 שנים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מרום שלום רב. בעת מכירת דירה שהתקבלה במתנה, מועד וסכום הרכישה הנם אלה של המעביר. כלומר תשלום מס השבח הוא גם עבור התקופה שלפני קבלת הדירה. אם אתה עומד בפני מכירת הדירה, אתה מוזמן לפנות אל...
המשך תשובה