אני עו"ד צעירה. מכרתי באופן אישי לי ולאחיי דירה שקיבלנו בירושה. שאלתי היא בענין טופס 7000 למס שבח. פרק ה' לטופס בחלק הכללי שלו, מופיע רכשתי את הדירה בתאריך..." קיבלתי חזקה....." האם עליי למלא סעיפים אלה הרי לא רכשתי את הדירה ולא היתה בחזקתי. האם עלי למלא מתי המוריש רכש את הדירה?
תמלאי את תאריך פטירת המוריש-אני מבין שבקשתם פטור
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב עדי בעקרון, פטור ממס שבח בעת מכירת זכויות עשוי לחול משני כיוונים. ישנו פטור אשר חל אם המוריש היה בעל דירה יחידה בעת פטירתו. במקרה כזה המכירה של הדירה עשויה להיות פטורה לכל היורשים. המ...
המשך תשובה