שלום, מכרתי את חלקי בדירה (15%) לפני שנה יחד עם השותפים שלי לדירה ושילמתי מס שבח כי בזמנו רציתי לנצל את מס השבח למכירה של דירה שם יש לי 100%. שילמתי את מס השבח לפני חצי שנה. עכשיו החלטתי לא למכור את הדירה של ה 100% ואני כן רוצה לנצל את הפטור ממס השבח בדירה שמכרתי לפני שנה האם זה אפשרי? תודה רבה מיכל
אפשר לנסות לבקש
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אבנר שלום. אתה תחוב בתשלום מס שבח על כל הדירות, למעט האחרונה שתוכל להצהיר עליה כדירה יחידה. כמובן שיש לבחון את המקרה במלואו על ידי מומחה מיסוי בטרם ביצוע פעולה משפטית. בהצלחה, אושר אלקיים, ע...
המשך תשובה