רכשתי דירה מהורי כאשר שליש מהמחיר היה במתנה בדירה הזו לא גרתי אני רוצה לדעת לאחר כמה זמן מותר לי למכור את הדירה בלי לשלם מס שבח הערה:אנחנו זוג נשואי וזוהי דירתנו היחדה
אם לא קבלת 50% מהמחיר במתנה אין מניעה לקבל פטור במכירה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

פנחס שלום רב. לגבי שיפוי הוצאות - בערר במס שבח אין שיפוי אוטומטי על אגרות הערר, גם במקרה של זכייה מלאה. זו שונה מהליכים פליליים או מנהליים אחרים. לגבי הגשת ערר אחד - חובה להגיש ערר נפרד עבור כל יור...
המשך תשובה