שוקלים למכור מגרש לבנית מגורים ורוצים לדעת אם יש היטל השבחה ומה גובהו (כי יש תבעות חדשות עם זכויות נוספות): האם כשפונים לבקש מידע מהעיריה- חייבים אח"כ לשלם את ההיטל גם אם לא מוכרים מיד? האם כשמקבלים את המידע וצריך לערער על גובה ההיטל- האם חייבים לערער מיד או אפשר לדחות עד שמוכרים? ואם מערערים - האם צריך לשלם מיד כשמתקבלת תשובה או אפשר לדחות עד שמוכרים?
העיריה גובה את ההיטל או בעת הגשת בקשה להעברת זכויות או בעת הגשת בקשה להיתר בנייה.לערער חייבים מייד כדי שההיטל לא יהפך סופי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שמואל. אם הנך הבעלים של המגרש, עלייך לבחון הרבה יותר מאשר את מס השבח הצפוי, שכן במקרים מסוימים עשוי לחול חובת מע"מ על העסקה, לרבות מס יסף. אנו ממליצים לפנות למשרד עורכי דין שילווה אותך בעסק...
המשך תשובה