שלום רב, בבעלותי דירה ( בבעלות מלאה) האם כעת כאשר אני רוכש רבע של דירה עם שותפים יחשב לי הדבר כ״ דירה נוספת״ לעניין מס רכישה? מה גובה מס הרכישה שאצטרך לשלם? תודה מראש גיא
מס הרכישה יהיה יחסי לחלקך בדירה ללא פטור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אריק שלום. במקרה של העברה חוזרת, רשות המיסים תבחן את העסקה בצורה מדוקדקת (בניגוד "להעברה רגילה" ללא תמורה). המטרה של המיסוי היא להבין האם ההעברה (הראשונה והשניים) נעשית לצורך חיסכון במס - ואם התשוב...
המשך תשובה