הי, בעל מניות מעביר 100% ממניותיו בחברה א' (לא איגוד מקרקעין) לחברה ב' בהחזקתו המלאה (איגוד מקרקעין) באמצעות הקצאת מניות (העברה על פי סעיף 104), לא שונו שיעורי ההחזקה של בעל המניות, קרי הקצאה בפרורטה (החזקה של 100% בחברה ב לפני ואחרי ההקצאה). לא חל מס שבח ולא מס רכישה. האם צריך למלא טפסים כלשהם למיסוי מקרקעין? (הוגשו טפסי 1512 בגין סעיף 104). תודה
שלום,
התשובה לשאלתך תלויה בכמה גורמים.
מה הרכוש של חברה א' שעוברת לבעלות חברה ב' (איגוד מקרקעין)?
האם חברה ב' תישאר איגוד מקרקעין לאחר ההעברה?
אתה מוזמן לפנות אלי לייעוץ ויחד נמצא את התשובות הנכונות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נדיר שלום רב. במקרה שלך ניתן לקזז באופן משמעותי את מס השבח! (כמעט) כל הוצאה שהוצאה עם השבחת המושכר ניתן לקזז כנגד המס. הנה רשימה של הניכויים שניתן לנכות: הוצאות שהוצאו לצורך שיפוץ הנכס – כך ל...
המשך תשובה