שלום, בתאריך 17/5/2009 חתמתי יחד עם דיירי הבניין על הסכם קומבינציה (הריסת בניין קיים ובניית חדש). בתאריך 31/12/2010 חתמתי על נספח להסכם, לפיו אשדרג את הדירה לה אני זכאית מכוח ההסכם המקורי, ואקבל דירה מעט יותר גדולה תמורת תשלום כספי. השאלה: אם אני למכור דירה נוספת ולקבל פטור ממס שבח, מהו התאריך הקובע לחישוב 4 שנים : 18/5/2009 או 31/12/2010 ?
התאריך הקובע הוא ה17.5.2009
תוכל לבדוק בשומה שהוציאו לך
חוץ מזה בדוק את זכאותך לפי הוראת השעה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. השאלה לא ברורה - מס הרכישה היה צריך להיות שולם לפני 15 שנים. אם תבוצע העברה היום - יש לבחון את המקרה בהתאם לנתוניו הספציפיים - ובהחלט ניתן יהיה לחסוך לא מעט מיסים. בברכה, עו"ד אושר...
המשך תשובה