"דירה יחידה" - דירת מגורים שהיא דירתו היחידה של הרוכש בישראל ובאזור כהגדרתו בסעיף 16א; לענין הגדרה זו יראו דירת מגורים כדירה יחידה גם אם יש לרוכש, נוסף עליה, דירת מגורים שהושכרה למגורים בשכירות מוגנת לפני יום כ"ב בטבת התשנ"ז (1 בינואר 1997), או דירת מגורים שחלקו של הרוכש בה הוא פחות מ- 25%;
הבנתי את שאלתך.ראשית אם אתה מעל גיל 18 המסגרת המשפחתית שלך כוללת רק את אישתך וילדיך הקטינים
לא מוכרת לי פסיקה כאשר מדובר ביותר מדירה אחת בה יש לך פחות מ-25% ואני מניח שפקיד השומה ידבק בהוראת החוק האומרת דירת מגורים ולא אומרת דירות
הדרך בה זכית בבעלות החלקית אינה רלבנטית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דורון שלום רב אין הטבה במס רכישה בעת רכישת נכס באזור העימות. יחד עם זאת עשויים להיות הקלות במיסוי עירוני - ממליץ לבחון את הנושא שם. בברכה, עו"ד אושר אלקיים...
המשך תשובה