שלום רב. להורי ז"ל היתה חנות שקנו בשנת 1969 .כשהורי נפטרו לפני שנתיים קניתי את החלק של האחים בחנות [החנות רשומה על שמי ] ולכן קיבלתי פטור ממס שבח.[ עיסקה בתוך המשפחה ] .כעת ברצוני למכור את החנות הנ"ל. שאלה: האם מס שבח בעת המכירה מחושב לפי המחיר שאני קניתי או לפי המחיר שהורי קנו ב-1969 ? תודה -חיליק.
לגבי החלק שירשת החישוב יערך לפי 1969
לגבי החלק שרכשת החישוב יערך לפי המחיר שקנית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רון שלום רב. עליכם להסיר את האבא באופן מיידי. העובדה שזה לא בוצע בטאבו לא מסירה את האחריות בטיפול ברישום. עליכם לבצע את הפעולות הנדרשות להשלמת הרישום בטאבו. מוזמנים לפנות אל משרדנו ונשמח ללוו...
המשך תשובה