שלום , רכשנו דירה שניה למגורים בנובמבר 2011 והצהרנו שזאת תהיה הדירה היחידה ושילמנו את מס הרכישה. הכוונה שלנו להשאיר את הדירה הראשונה, עד מתי אנו צריכים להודיע לרשות המיסים שאנו משאירים את הדירה הראשונה ? דורון
המס שלכם מוקפא עד נובמבר 2013
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שחר שלום רב. לצורך מענה על השאלות יש לבחון את הסכם הפינוי בינוי, את הדיווחים למיסוי ומאפיינים נוספים. נציין כי במקרה של מכירת דירות כאלה בעבר רשות המיסים החילה תשלומים של מס שבח, ועל כן יש לנקוט...
המשך תשובה