קניתי דירה מקבלן ושילמתי רק כ-16% מעלות הדירה וכן עלי לשלם מס רכישה. האם אני עדיין יכולה להמשיך לגור בדירה של הדיור הציבורי? כי הבנת שמי שיש לו דירה או חלק מדירה, לא זכאי לגור בדיור ציבורי. האם זה ששילמתי סכום מסוים לקבלן ושילמתי מס רכישה, זה נחשב שיש לי חלק מדירה? תודה
כל זמן שאין לך מקום מגורים אחר את זכאית להתגורר בדיור הציבורי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. הענקת אופציה שלא בתנאים הקבועים בחוק מהווה עסקה לכל דבר ועניין. לא ניתן להעניק אופציה שלא עומדת בתנאים מבלי לחוב במס רכישה / מס שבח. יחד עם זאת ניתן לפתור זאת באמצעות פעולות אחרות. ...
המשך תשובה