שייך לנו דירת מגורים ועוד דירה קטנה שאין בו שוכר למעל 7 שנה- עכשיו אנחנו רוצים למכור את שתיהם ולקנות דירה אחרת - האם יש דרך שאני לא אצטרך לשלם מס שבח מלא שיוצא כמעט 200,000 ש"ח והדירה הקטנה לא שווה אפילו 400,000 ש"ח?
את חייבת להגיע למומחה שיבדוק את החישוב. על פניו נראה לי לא הגיוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דנה שלום אם בני הזוג נשואים או ידועים בציבור (למעט במקרה של הפרדה רכושית) הרי שאמור לחול על שני החלקים. יש מספר חריגים ותנאים שאי אפשר להתייחס אליהם בלי לדעת את מלוא הנתונים - אבל מה שצוין זה הכ...
המשך תשובה